Ana Sayfa
Gundem

Kafkas Kötü Başladı

2015-2016 sezonunda hedefini BAL olarak belirleyen Kafkasspor, Play-Off ilk maçında İznikspor’a tek golle mağlup oldu.

27 Mart 2016 - 22:32 Adem Demir 1 dk

2015-2016 sezonunda hedefini BAL olarak belirleyen Kafkasspor, Play-Off ilk maçında İznikspor’a tek golle mağlup oldu.

Gürsu Belediye, Zaferspor, Karacabey Belediyesi, Hamitler ve İznikspor ile Play-Off grubunda yer alan Kafkasspor, ilk maçında Yenişehir’de İznikspor ile karşılaştı. 

Zorlu karşılaşmanın ilk yarısı golsüz sona ererken; 79.dakikada İznik temsilcisi penaltıdan bulduğu golle öne geçti. Kafkassporlular hakemin penaltı kararına isyan etse de sonuç değişmedi. 

Maçta başka gol olmayınca İznikspor sahadan 3 puanla ayrılan taraf oldu. Kafkasspor, bu sonuçla Play-Off grubuna puansız başlamış oldu.