Ana Sayfa
Gundem

KAMYONCULAR' DAN OSB' YE SİTEM

39 nolu taşıyıcılar kooperatifinde de işler iyi gitmiyor

9 Temmuz 2008 - 17:48 Adem Demir 1 dk

39 nolu taşıyıcılar kooperatifinde de işler iyi gitmiyor

 39 nolu taşıyıcılar kooperatifinde de işler iyi gitmiyor. Kooperatif başkan yardımcısı nedim sevim OSB’de bulunan 3 fabrika dışında kendilerine kimsenin destek vermediğini ifade etti. Sevim ayrıca mazottaki artış nedeniylede kamyoncu esnafının kontağı kapatma durumuna geldiğini söyledi.

 

Özellikle son günlerde mazota gelen zamların zaten durgun olan işleri dahada  çıkmaza soktuğunu söyleyen kamyoncular kooperatifi başkan yardımcısı nedim sevim İnegöl OSB’sinde bulunan 3 fabrikanın dışında da kimsenin kendilerine destek olmadığını ifade etti.

 

Sevim ayrıca yaz döneminde olmalarına rağmen yinede işlerin iyi gitmemesinin kendilerini endişelendirdiğini söyledi.