Ana Sayfa
Gundem

Kamyonun Üstündeki Tel hastanelik Etti

Kamyonun Üstündeki Tel hastanelik Etti

1 Nisan 2009 - 11:00 Adem Demir 1 dk

Kamyonun Üstündeki Tel hastanelik Etti

Bugün    14:00     Saatlerde meydana gelen kazada bir nakliyetçide

çalışan 40 yaşındaki hakan durgun kamyonun üzerini doldurduktan sonra

kamyonun üzerine takılan teli kurtarayım derken ayağına takılması sonucu

dengesini Kaybederek yere düştü olay yerine ambulans aracının gelmesi

sonucu hastanenin acil servisine kaldırılan hakan durgun müdahale altna

alındı.yaralının durumunun iyi olduğu bildiriliyor