Ana Sayfa
Gundem

Kaskasspor Çalışmalara Başladı

Kafkasspor kulüp başkanı nedim sevim yaptığı açıklamada nisan ayında başlayacak terfi maçlarındaki rakiplere bakmaksızın çalışmalarını aralıksız sürdürdüklerini söyledi

14 Mart 2008 - 19:38 Adem Demir 1 dk

Kafkasspor kulüp başkanı nedim sevim yaptığı açıklamada nisan ayında başlayacak terfi maçlarındaki rakiplere bakmaksızın çalışmalarını aralıksız sürdürdüklerini söyledi

sevim ayrıca lig maçlarında kendilerini yalnız bırakmayan taraftarlara da teşekkür etti

3.lig terfilerine direkt katılma hakkı elde eden Kafkasspor nisan ayında başlayacak olan maçlar öncesi çalışmalarını sürdürüyor.

Başkan nedim sevim terfi maçlarına tam kadro ile hazırlandıklarını söylerken sezon boyunca kendilerine yardımcı olan herkese teşekkür etti.