Ana Sayfa
Gundem

Kırmızı Koltuğun Konuğu Altepe

İnegolonline.com’un Angelacoma otel’deki stüdyolarında çekilen kırmızı koltuğun konuğu Bursa Büyükşehir belediye başkanı Recep Altepe oldu.

20 Ağustos 2025 - 06:35 Adem Demir 1 dk

İnegolonline.com’un Angelacoma otel’deki stüdyolarında çekilen kırmızı koltuğun konuğu Bursa Büyükşehir belediye başkanı Recep Altepe oldu.

Gazeteciler derneği ve düşünce klubünün ortaklaşa hazırladığı ve gazeteciler İhsan Balakuş, Oktay Arda, Şaban Korkmaz ve Hasan Özdemir’in sorularına cevap veren Altepe İnegöl’e dair özel açıklamalarda bulundu.

Kırmızı koltuğun özel konuğu olan Altepe Serviscilerin S plaka sıkıntılarından, yeni fuar alanı ve İnegöl’ün alt yapısı ile alakalı soruları Kırmızı Koltukta cevaplandırdı.

Kırmızı koltuk Gündemi belirlemeye devam ederken programı Cuma sabahı saat 10:00 dan itibaren www.inegolonline.com/web-tv/ adresinden izleyebilirsiniz.