Ana Sayfa
Gundem

Köpeklerin saldırdığı kadın hastanelik oldu

Bursa'nın İnegöl ilçesi Kemalpaşa Mahallesi'nde köpek saldırısından kaçarken yaralanan genç kadın, tedavisinin ardından taburcu edildi.

8 Kasım 2024 - 00:56 Adem Demir 1 dk

Bursa'nın İnegöl ilçesi Kemalpaşa Mahallesi'nde köpek saldırısından kaçarken yaralanan genç kadın, tedavisinin ardından taburcu edildi.

Bursa'nın İnegöl ilçesi Kemalpaşa Mahallesi'nde yaşanan olayda, köpek saldırısından kaçmaya çalışan genç bir kadın yaralandı. Korku içinde İnegöl İlçe Jandarma Komutanlığı'na sığınan kadın, kaçarken yere düşüp başını vurması sonucu başından ve kollarından yaralandı.
 
Olay yerine çağrılan 112 acil servis ekipleri, genç kadına ilk müdahaleyi gerçekleştirdi. Yapılan ilk yardım sonrasında yaralı kadın, İnegöl Devlet Hastanesi acil servisine kaldırıldı.
 
Hastanede yapılan tetkikler sonucu başına üç dikiş atılan kadın, tedavisinin tamamlanmasının ardından taburcu edildi.