Ana Sayfa
Gundem

KRAL TEKLEDİ

YALNIZ KRAL HAFTALAR SONRA İLK KEZ BERABERE KALDI

23 Nisan 2009 - 11:07 Adem Demir 1 dk

YALNIZ KRAL HAFTALAR SONRA İLK KEZ BERABERE KALDI

İNEGÖLSPOR HAFTALAR SONRA İLK PUANINI KAYBETTİ. BORDO BEYAZLILAR KENDİ SHASINDA DAHA ÖNCE 3 KEZ MAĞLUP ETTİĞİ KEÇİÖREN BELEDİYE İLE 1-1 BERABERE KALDI.
 
KARŞILAŞMA SONRASI BİR AÇIKLAMA YAPAN TEKLNİK DİŞREKTÖR METİN ŞAHİN OLUMSUZLUKLARA RAĞMEN HEDEFE ULŞAŞACAKLARINI SÖYLEDİ.
 
KULÜP MÜDÜRÜ FİKRET AYGÜN İSE ALINAN BERABERLİĞİ 2 ANKARA TRAKIMIN DAYANIŞMASINA BAĞPLADI.