Ana Sayfa
Gundem

Levent Devrim'den Basın Toplantısı

İnegölspor teknik direktörü levent devrim zorlu gebze maçı öncesi bir basın toplasntısı düzenledi. devrim yeni transferlerinde takıma olumlu yönde katkı sağlayacağını söylerken gebze maçını kazanıp lige iyi bir başlangıç yapmak istiyoruz dedi

12 Şubat 2008 - 19:37 Adem Demir 1 dk

İnegölspor teknik direktörü levent devrim zorlu gebze maçı öncesi bir basın toplasntısı düzenledi. devrim yeni transferlerinde takıma olumlu yönde katkı sağlayacağını söylerken gebze maçını kazanıp lige iyi bir başlangıç yapmak istiyoruz dedi

30 günlkük antalya kampını değerlendirerek söze başlayan teknik direktör levent devrim yaptığımız transferlerde yerinde kendi evimizdeki ilk maçı kazanıp iyi bir başlangıç yapacağız diye konuştu.

Devrim ayrıca kaptan kemal’ede övgüler yağdırarak kendisi saha içinde bana çok yardımcı oluyor dedi.