Lig Bitti Hedef Avrupa
İnegöl Belediyespor Antrenörü Ali Bahadır Aksoy İnegölü Avrupa kupasında temsil etmek istediklerini ifade etti.
İnegöl Belediyespor Antrenörü Ali Bahadır Aksoy İnegölü Avrupa kupasında temsil etmek istediklerini ifade etti.
Erkekler Voleybol 1. Liginde, İnegöl Belediyespor antrenörü Ali Bahadır Aksoy 3-1 kaybedilen Halk Bank maçı sonrası açıklamalarda bulundu.
İnegöl’ü Avrupa kupasında temsil etmek istediklerini belirten Aksoy “Daha güçlü bir takıma karşı mücadele ettik birazda elimizdeki oyuncuları denemek istedim. Benim açımdan istediğimiz bir mücadele oldu. Skor olarak kaybettik, herkes elinden geleni yaptı. Takım olduğumuzu gösterebildik son takım belli olduktan sonra ona göre hazırlıklarımızı devam ettireceğiz. İnegöl’de Avrupa kupasına gitmek istiyoruz, takımdaki tüm arkadaşlarımız, yönetim olarak kenetlendik. İnegöl’ü Avrupa kupasında temsil etmek istiyoruz. “ dedi