Maçı İzleyemeden Geri Döndüler
Dün İnegölden derbiyi izlemek için İstanbula giden 30 Galatasaraylı taraftar maçı izleyemeden tekrar geri döndüler.
Dün İnegölden derbiyi izlemek için İstanbula giden 30 Galatasaraylı taraftar maçı izleyemeden tekrar geri döndüler.
Süper Lig'in 26. haftasında TT Arena'da oynanacak Galatasaray - Fenerbahçe derbisi güvenlik gerekçesiyle ileri bir tarihe ertelendi.
İnegöl’den İnegöl Galatasaraylı Taraftar derneğinin organizasyonu ile 30 kişi dün İnegöl’den derbiyi Arena stadında maçı izlemek için yola koyuldular.
İstanbul’a gelip stattaki yerlerini alan taraftarlar yapılan “Güvenlik gerekçesi ile stadı boşaltın” anonsundan şok oldular.
30 taraftar maçın tatil haberinin gelmesinin ardından tekrar İnegöl’e dönüş için yola koyuldular.