Ana Sayfa
Gundem

Merpa' da Aşılamayan Trafik Sorunu

Yaklaşık 2 ay önce hizmete giren yeni pazaryerinde yaşanan park karmaşası devam ediyor

9 Eylül 2008 - 15:34 Adem Demir 1 dk

Yaklaşık 2 ay önce hizmete giren yeni pazaryerinde yaşanan park karmaşası devam ediyor

Yaklaşık 2 ay önce hizmete giren yeni pazaryerinde yaşanan park karmaşası devam ediyor. Özellikle Perşembe günleri pazaryeri önünde trafik kilitlenirken araç sahiplerininde araçlarını otopark yerine yol kenarlarına bırakması trafiğin içinden çıkılmaz bir hal almasına neden oluyor.

 

Görüntüler bir şehrin girişi veya otoban değil trafiğin ve araçların çokluğu sizi aldatmasın burası yeni hizmete giren perşembe pazaryeri kısaca merpa’nın önü

 

Yapımından hem önce hemde hizmete girmesinden sonra eleştirilen yeni Perşembe pazaryerinde haftalar geçmesine rağmen trafik karmaşası sürüyor.

 

Yaklaşık 2 ay önce hizmete giren perşembe pazaryerinin önü park edilen araçların sebep olduğu karmaşa nedeniyle adeta panayıra dönerken özellikle pazarcı esnafı için yapılan otoparkın boş kalması ise dikkat çekici bir görüntüydü.