Ana Sayfa
Gundem

Mobilyacılara Angelacoma Otelde Yemek

İstanbul uluslar arası mobilya fuarı imob'a katılan firma sahiplerine dün akşam müsaid ile hotel angelacoma tarafından ortaklaşa yemek verildi

13 Şubat 2008 - 14:14 Adem Demir 1 dk

İstanbul uluslar arası mobilya fuarı imob'a katılan firma sahiplerine dün akşam müsaid ile hotel angelacoma tarafından ortaklaşa yemek verildi

Yemekte konuşan müsiad şube başkanı ahmet güleç inegöl mobilyacısının güç birliği yapması gerektiğine işaret etti.

Geçen hafta sona eren imob’a katılan inegöl mbilyacısına hotel angelacoma ile müsiad şubesi tarafından ortaklaşa yemek verildi.

Ortakçı grup genel koordinatörü necati düşmez’de ortakçı grup olarak her zaman inegöl mobilyacısının yanında olduklarını söyledi.

 

Müsiad şube başkanı ahmet güleç’te inegöl mobilyacısının birlik ve beraberlik içinde olmasını istedi.