Ana Sayfa
Gundem

Muhtar Adayından İddialı Açıklama

Hamidiye Mahallesi Muhtar adayı Cemalettin İlgezdi, 1 Kasım’da yapılacak seçim öncesi iddialı açıklamalarda bulundu.

7 Ekim 2015 - 18:00 Adem Demir 1 dk

Hamidiye Mahallesi Muhtar adayı Cemalettin İlgezdi, 1 Kasım’da yapılacak seçim öncesi iddialı açıklamalarda bulundu.

Doğanspor eski başkanı Cemalettin İlgezdi, 1 Kasım’da gerçekleştirilecek olan Hamidiye Mahallesi muhtarlığı seçimlerinde aday olduğunu resmen açıkladı. İlgezdi, açıklamasında 63 yaşında olduğunu belirterek, “Ama o enerjim var” dedi.

MUHTARLIK ÖNEMLİ BİR GÖREV

Cemalettin İlgezdi, yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi: “1953 yılında Hamidiye Mahallesi’nde doğdum. Askerden sonra Mal Müdürlüğü’nde 4 sene görev yaptıktan sonra 15 sene sanayide iş yaptık. Ağabeyimle kaplama fabrikasını kurduk. Bizden emekli olan arkadaşlarımız var. Daha sonra Doğanspor Kulübü başkanlığı yaptım. Doğanspor’u sıfır gelirle alıp; 40 bin TL yıllık gelirle genç arkadaşlarımıza devrettik. Orada lokali çalıştırıyoruz. Emekliyiz. Bu mahallede doğduk. Bu mahallenin çoğunu tanıyoruz. Allah izin verirse hizmet etmek istiyoruz. 63 yaşındayım ama o enerjim var. Muhtarlık önemli bir görev… İnsani ilişkilerimin iyi olduğunu düşünüyorum. Hizmet için çıktık yola. Rabbim hayırlısını versin.”