Ana Sayfa
Gundem

Muhtarlar Biraraya Geldiler

İnegöl muhtarlar derneği üyeleri ilçe kütüphanesinde düzenlenen toplantıda bir araya geldiler

11 Mart 2008 - 20:11 Adem Demir 1 dk

İnegöl muhtarlar derneği üyeleri ilçe kütüphanesinde düzenlenen toplantıda bir araya geldiler

Düzenlenen toplantıda köylerde yaşanılan sorunlar dile getirildi.

İlçe kütüphanesinde düzenlenen toplantıya inegölde bulunan 91 köyün muhtarları katıldı. Düzenlenen toplantıda köy muhtarları adına konuşan muhtarlar derneği başkanı zeki bal yaşadıkları sorunları dile getirerek, bursa milletvekili sedat kızılcıklı ve il özel daire başkanlığından yardım beklediklerini söyledi.

Bursa milletvekili sedat kızılcıklı ise iktidara geldikleri günden beri yaptıkları çalışmalardan bahsetti.