Ana Sayfa
Gundem

Muhtarlar Temsilcilerini Seçtiler

inegöl köylere hizmet götürme birliği olağan kongresi dün kaymakam durmuş gençer başkanlığında yapıldı.

1 May 2009 - 11:50 Adem Demir 2 dk

inegöl köylere hizmet götürme birliği olağan kongresi dün kaymakam durmuş gençer başkanlığında yapıldı.

                           Kaymakam Durmuş Gencer’in Divan Başkanlığında yapılan kongreye AK Partili İl Genel Meclis Üyeleri, köy muhtarları, İnegöl’de görev yapan kamu kurum ve kuruluşların müdür ve amirleri ile AK Parti İlçe Başkanı Bülent Temelli katıldı. Kongre öncesi yeni seçilen muhtarları kutlayan Kaymakam Gencer, kamu kuruluşlarının müdür ve amirlerini köy muhtarlarına tanıttı. Kongre öncesi bir konuşma yapan AK Parti İlçe Başkanı Bülent Temelli, genel kurulun hayırlı olmasını temenni ederek başladığı konuşmasında hükümetin KÖYDES projesinin önemli bir proje olduğunu ve İnegöl’de bu projenin tam olarak uygulanmasının sevindirici olduğunu söyledi. Tüm Köy Muhtarları ile ilgili kurumlardaki müdür ve amirlerin bir araya getirilmesi noktasında Türkiye’de tek yerin İnegöl olduğunu ifade eden Temelli “ Geçtiğimiz yıl İl Genel Meclisinden pay almada Osmangazi’nin ardından 2.ilçeydik. Bu yıl 1.olmak istiyoruz. Geçen 5 yılı masaya yatırdık. Yaptıklarımızı, yapamadıklarımızı, eksikliklerimizi arkadaşlarımızla konuştuk. Yeni dönem için bir çalışma programı çıkardık. Öncelikli olarak yeni dönemde İl Genel Meclisi üyesi bir arkadaşımız ile her Perşembe saat 12.00–14.00 arası parti binamızda olacağız. Ayrıca köylerimizdeki problemlerle ilgili olarak ilçe başkanı olarak beni, İl Genel Meclisi Üyesi arkadaşlarımızı 24 saat arayabilirsiniz. Beş İl Genel Meclisi Üyesi arkadaşımızı köylerimize paylaştırdık. Parti binamızda onları panomuza astık” dedi. Temellinin konuşmasının ardından Genel Kurula geçildi. Saygı duruşu ve İstiklal Marşının ardından Divan Heyet Seçimi yapıldı. Divan Başkanlığını ilçe kaymakamı Durmuş Gencer’in yaparken katip üyeliklere oy birliği ile Özel İdare Müdürü Mehmet Gedik ve Boğazköy Muhtarı Salih Tekin seçildi. İki İl Genel Meclis Üyesi ile iki köy muhtarının seçildiği Birlik Encümenine İsmail Tarık Şimşek ve Osman Güç oybirliği ile seçilirken köy muhtarlarından dört adayın çıkması nedeniyle seçim yapıldı. Gündüzlü köyü muhtarı Selim Çakmak, Hamzabey köyü muhtarı Mehmet Tüver, Aşağıballık köyü muhtarı Ahmet Beyhan ve İsaören köyü muhtarı İsmail Çubukçu’nun aday olduğu seçimlerde Hamzabey köyü muhtarı Mehmet Tüver ve Aşağıballık köyü muhtarı Ahmet Beyhan Birlik Encümenine seçilen köy muhtarları oldu. 2008 yılı birlik Kesim Hesap Cetvelinin okunması ve oylanmasının ardından genel kurul sona erdi. Genel Kurul sonunda Kaymakam Durmuş Gencer, geçen yıl Köylere Hizmet Götürme Birliği encümeninde yer alanlara teşekkür belgesi verdi.