Ana Sayfa
Gundem

MYO'dan sınav duyurusu

2008 jandarma astsubay temel kurum giriş sınavına başvuruların osym sınav merkezi yöneticileri tarafından 11 #8211;29 şubat 2008 tarihleri arasında internet aracılığı ile alınacağı bildirildi.

12 Şubat 2008 - 15:59 Adem Demir 1 dk

2008 jandarma astsubay temel kurum giriş sınavına başvuruların osym sınav merkezi yöneticileri tarafından 11 #8211;29 şubat 2008 tarihleri arasında internet aracılığı ile alınacağı bildirildi.

Uludağ Üniversitesi Meslek Yüksek Okulu Müdürü Yrd. Doç. Dr. Yahya Işık yazılı olarak yaptığı açıklamasında, sınava katılacak olan adayların kılavuz ve bilgi formu için 2 YTL ödeyeceklerini belirterek, “Adaylar sınav ücreti olarak ilgili bankaya 45 Ytl yatırmaları gerekiyor. Adayların ön lisans veya lisans mezunu olmaları veya öğrenci olanların 27 yaşından, ön lisans mezunları 25 yaşından büyük olmamaları gerekmektedir. Askerlik yapmakta olanlarından 21 Haziran 2008 tarihine kadar terhis olacaklarda başvuruda bulunabilirler. Sınavlar 3 Mayıs 2008 tarihinde OSYM tarafından yapılacaktır”dedi.