Ana Sayfa
Gundem

Ne Olacak Bu Sokak Köpekleri

Inegöl belediyesi tarafından 29 12 2007 tarihinde sahipsiz hayvanlar bakım ve tedavi merkezi açılışı yapılmıştı

28 Ocak 2008 - 12:03 Adem Demir 1 dk

Inegöl belediyesi tarafından 29 12 2007 tarihinde sahipsiz hayvanlar bakım ve tedavi merkezi açılışı yapılmıştı

yapılan barınakta sahipsiz hayvanların barınması sağlanacaktı ama inegöl’de halen başıboş gezen köpekler var ve trafiği tehlikeye sokuyorlar.

29 aralık 2007 tarihinde sahipsiz hayvanlar bakım ve tedavi merkezi açılışı yapılmış ve yaklaşık 50 bin ytl’ye mal olmuştu. yapılan hayvan barınağında sahipsiz hayvanlar barınması sağlanacaktı.
ama halen atatürk bulvarı ve park caddesinde çok sayıda başıboş gezen köpekler var trafiği tehlikeye sokuyorlar.