Ana Sayfa
Gundem

O Firmadan Açıklama Geldi; Ateşi Biz Yakmadık

Bugün akşam saatlerinde haber hattımıza gelen fotoğrafla ilgili söz konusu firmadan açıklama geldi.

31 Mart 2016 - 00:44 Adem Demir 1 dk

Bugün akşam saatlerinde haber hattımıza gelen fotoğrafla ilgili söz konusu firmadan açıklama geldi.

Yakılan ateş hakkında konuşan firma yetkilisi Levent Dülegöz şu ifadeleri kullandı; “Çekilen fotoğraftaki ateşten firmamız sorumlu değildir. Firmamızın arkasında defalarca bu sıkıntıyı yaşadığımız için emniyete şikayette bulunduk. Firmamızın arkasına gelen kimliği belirsiz şahıslar burada madde kullanıyorlar. Bu sorun emniyet müdürlüğümüze yaptığımız şikayetlerde kayıtlarda bulunmaktadır. ER-KA geri dönüşüme de defalarca telefon etmemize ve konteynır istememize rağmen, çöp konteynırı göndermediler. 1,5 aydan önce konteynırı gönderemeyeceklerini söylediler. Buzdolabı atıklarını almaya gelende olmuyor. Vatandaşlar bu konudan ne kadar şikayetçiyse firma olarak bizde o kadar şikayetçiyiz. Yakılan ateşle ilgimiz yoktur. Aksine ateşi kendi imkanlarımızla biz söndürdük. Bu sırada olay yerine gelen polis memurları da bize yardımcı oldular. Ayrıca daha önce yakılan ateşlerden firmamızın duvarları da zarar görmüştür”