Ana Sayfa
Gundem

O otel yıkılıyor

Oylat’ta bulunan Orman İşletme Müdürlüğü’ne ait otel devir işlemlerinin tamamlanmasının ardından yıkılacak.

19 Ekim 2015 - 11:36 Adem Demir 1 dk

Oylat’ta bulunan Orman İşletme Müdürlüğü’ne ait otel devir işlemlerinin tamamlanmasının ardından yıkılacak.

Oylat’ın girişinde bulunan ve Orman İşletme Müdürlüğü’ne ait 40 yıllık Green otelinin yıkım kararı çıktı.

16 Eylül 2015 Cuma günü yapılan protokol sonucu Orman Bakanlığına ait olan otel Bursa Büyükşehir Belediyesi’ne devredildi. Devredilen otelin yıkımına önümüzdeki günlerde başlanması bekleniyor.

 

BÜYÜKŞEHİR’DEN OYLATA YENİ OTEL

Orman işletmesine ait olan oteli işleten işletmeci arasında sözleşmenin fesih edilmesi sonrası yıkım işlemi başlayacak. Otelin olduğu alanı devralan Büyükşehir Belediyesi’nin oteli yıkarak yerine yeni otel yapacağı öğrenildi. Yıkım işlemlerinin önümüzdeki günlerde başlaması bekleniyor.