Öfkesine yenildi hastanelik oldu
İnegöl'de 19 yaşındaki Esma E., öfke anında camı yumruklayarak yaralandı. Hastaneye kaldırılan genç kadının sağlık durumu iyi.
İnegöl'de 19 yaşındaki Esma E., öfke anında camı yumruklayarak yaralandı. Hastaneye kaldırılan genç kadının sağlık durumu iyi.
ÖFKE ANI HASTANEDE BİTTİ: CAMI YUMRUKLAYAN KADIN YARALANDIBursa’nın İnegöl ilçesinde yaşanan olayda, öfkesine hakim olamayan genç kadın yaralanarak hastaneye kaldırıldı. Olay, Yeni Mahalle Lavanta Sokak’ta bulunan bir evde meydana geldi.
CAMI YUMRUKLADI, KOLUNDAN YARALANDIİddiaya göre, 19 yaşındaki Esma E., evde çocuklarına sinirlendiği sırada öfke kontrolünü kaybederek evdeki camı yumrukladı. Camın kırılması sonucu kolundan yaralanan genç kadın için yakınları durumu hemen 112 Acil Servis ekiplerine bildirdi.
HASTANEYE KALDIRILDIOlay yerine gelen sağlık ekipleri, ilk müdahaleyi evde yaptıktan sonra Esma E.’yi İnegöl Devlet Hastanesi Acil Servisi’ne kaldırdı. Burada tedavi altına alınan genç kadının sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.