Ana Sayfa
Gundem

Okuldan çıkan öğrenci dehşeti yaşadı!

Bursa’nın Osmangazi ilçesinde yolun karşısına geçmek isteyen lise öğrencisine otomobil çarptı. Yaralanan genç hastaneye kaldırıldı, sağlık durumu iyi.

10 Ekim 2025 - 18:37 İsmail Durmuş 1 dk

Bursa’nın Osmangazi ilçesinde yolun karşısına geçmek isteyen lise öğrencisine otomobil çarptı. Yaralanan genç hastaneye kaldırıldı, sağlık durumu iyi.

BURSA’DA LİSE ÖĞRENCİSİNE OTOMOBİL ÇARPTI

Bursa’nın Osmangazi ilçesi İnönü Caddesi’nde meydana gelen kazada, yolun karşısına geçmeye çalışan lise öğrencisi otomobilin çarpması sonucu yaralandı.

Edinilen bilgiye göre, cadde üzerinde seyir halinde olan kadın sürücü, aniden yola çıkan lise öğrencisine çarptı.
Çarpmanın etkisiyle metrelerce savrulan genç, yere yığıldı.

VATANDAŞLAR YARDIMA KOŞTU

Kazayı gören çevredeki vatandaşlar, hemen yaralının yardımına koştu. Olay yerine kısa sürede sağlık ve polis ekipleri sevk edildi.
Sağlık ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından yaralı öğrenci, ambulansla hastaneye kaldırıldı.

SAĞLIK DURUMU İYİ

Hastaneye kaldırılan öğrencinin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.
Kaza sonrası otomobil sürücüsü, ifadesi alınmak üzere polis merkezine götürüldü.

Polis ekipleri, kazanın nasıl meydana geldiğini belirlemek amacıyla çevredeki güvenlik kameralarını incelemeye aldı.

GÜVENLİK ÖNLEMLERİ ARTIRILACAK

Bölge sakinleri, aynı noktada daha önce de benzer kazalar yaşandığını belirterek, yaya geçidi ve hız azaltıcı önlemler alınması çağrısında bulundu.
Yetkililerin, kazaların önlenmesi için bölgede yeni düzenlemeler yapması bekleniyor.