Ana Sayfa
Gundem

Ölümden Sağlık Ekipleri Kurtardı

Bonzai kullanarak komaya giren genç, sağlık ekiplerinin zamanında müdahalesi ile hayata tutundu.

20 Ağustos 2025 - 04:22 Adem Demir 1 dk

Bonzai kullanarak komaya giren genç, sağlık ekiplerinin zamanında müdahalesi ile hayata tutundu.

Edinilen bilgiye göre olay, Cuma akşamı Mahmudiye Mahallesi Botanik Park civarında meydana geldi. Botanik Park önünde bulunan kerestelerin arasında bonzai kullandığı iddia edilen 18 yaşındaki R.D., bir süre sonra kendinden geçerek bayıldı. R.D.’yi hareketsiz halde yerde yatarken gören vatandaşlar, durumu hemen 112 Acil Servis ekiplerine bildirdi. Olay yerine gelen sağlık görevlileri, bonzai kullandığı tespit edilen R.D.’ye ilk müdahaleyi olay yerinde yaptılar. Yapılan müdahalenin ardından kendine gelen R.D., acil servise kaldırılarak tedavi altına alındı.

Olayla ilgili soruşturma sürüyor.