Ana Sayfa
Gundem

Ormanda kestiği ağaç üzerine düştü

İnegöl'de ormanlık alanda kesilen ağacın devrilmesi sonucu bir kişi yaralandı. Yaralı hastanede tedavi altına alındı.

3 saat önce Tamer Güngör 1 dk

İnegöl'de ormanlık alanda kesilen ağacın devrilmesi sonucu bir kişi yaralandı. Yaralı hastanede tedavi altına alındı.

Bursa’nın İnegöl ilçesine bağlı Tüfekçikonak Mahallesi sınırlarında meydana gelen olayda, üzerine ağaç devrilen bir kişi yaralandı.

Edinilen bilgilere göre, ormanlık alanda ağaç kesimi sırasında henüz bilinmeyen bir nedenle devrilen ağacın altında kalan kişi yaralandı.

İhbar üzerine olay yerine sağlık ve jandarma ekipleri sevk edildi.

HASTANEYE KALDIRILDI

Yaralı, olay yerindeki ilk müdahalenin ardından ambulansla İnegöl Devlet Hastanesi’ne kaldırılarak tedavi altına alındı.

Yaralının sağlık durumunun takip edildiği öğrenildi.

Olayla ilgili inceleme başlatıldı.