Ana Sayfa
Gundem

Otobüs Terminale Daldı 8 Yaralı VİDEO

İnegöl otogarında gerçekleşen olayda, bir yolcu otobüsünün, terminalde yolcu yakınlarına ve duvara çarpması sonucu, 8 kişi yaralandı.

20 Ağustos 2025 - 03:39 Adem Demir 1 dk

İnegöl otogarında gerçekleşen olayda, bir yolcu otobüsünün, terminalde yolcu yakınlarına ve duvara çarpması sonucu, 8 kişi yaralandı.

Bursa-Ankara seferini yapan bir firmaya ait Erdoğan K'nin (47) kullandığı 16 KN 468 plakalı otobüs, İnegöl Şehirlerarası Otobüs Terminali'nden yolcu aldı.İddiaya göre sürücü, otobüsü perondan çıkarmak için geri manevra yapmak isterken, ileri viteste gaza bastı. Bunun üzerine hızla harekete geçerek peronun önünde bekleyen 2 kişiye çarpan otobüs, daha sonra  bankları kırıp terminalin duvarına çarparak durabildi.
HABERİN VİDEOSU İÇİN TIKLAYINIZ
 
Kazada, peron önünde bekleyen yolcu yakınlarından Erdal Biricanlı ve Dilek Aygül ile otobüsteki yolculardan Merve Erdem, Gülsüm Öztürk, Gökhan Turan, Neslihan Bulut, Mehmet ve Aysun Barut yaralandı. Çarpmanın etkisiyle terminalin kolonu ve camları da zarar gördü. 112 Acil Servis ekiplerince İnegöl Devlet Hastanesine kaldırılan yaralılar ayakta tedavi edildi.Şoför gözaltına alındı, otobüsteki diğer yolcular, gidecekleri yere başka araçla gönderildi.
HABERİN VİDEOSU İÇİN TIKLAYINIZ