Ana Sayfa
Gundem

Özbil'den Zamlara Tepki

Ziraat odası başkanı niyazi özbil son günlerde gübrelere ve ayçiçeğine yapılan zamlar sonucunda çiftçilerin zor durumda kaldığını belirterek hükümetin gübreden alınan %18 'lik kdv 'yi biran önce kaldırması gerektiğini söyledi.

5 Şubat 2008 - 18:23 Adem Demir 1 dk

Ziraat odası başkanı niyazi özbil son günlerde gübrelere ve ayçiçeğine yapılan zamlar sonucunda çiftçilerin zor durumda kaldığını belirterek hükümetin gübreden alınan %18 'lik kdv 'yi biran önce kaldırması gerektiğini söyledi.

Ayrıca özbil alım gücü olamayan çiftçiler için özel bir firma ile anlaşma yaptıklarını, isteyen çiftçilere 5 ay vadeli gübre temininde bulunacaklarını söyledi.