Özbil'den Zamlara Tepki
Ziraat odası başkanı niyazi özbil son günlerde gübrelere ve ayçiçeğine yapılan zamlar sonucunda çiftçilerin zor durumda kaldığını belirterek hükümetin gübreden alınan %18 'lik kdv 'yi biran önce kaldırması gerektiğini söyledi.
Ziraat odası başkanı niyazi özbil son günlerde gübrelere ve ayçiçeğine yapılan zamlar sonucunda çiftçilerin zor durumda kaldığını belirterek hükümetin gübreden alınan %18 'lik kdv 'yi biran önce kaldırması gerektiğini söyledi.
Ayrıca özbil alım gücü olamayan çiftçiler için özel bir firma ile anlaşma yaptıklarını, isteyen çiftçilere 5 ay vadeli gübre temininde bulunacaklarını söyledi.