Ana Sayfa
Gundem

Polisten kaçarken hastanelik oldu

Alanyurt Özdilek kavşağında polisten kaçarken düşen motosikletli sürücü hafif yaralandı. Ehliyetsiz sürücü Eren Ş. hastaneye kaldırıldı.

30 Nisan 2025 - 19:18 Adem Demir 1 dk

Alanyurt Özdilek kavşağında polisten kaçarken düşen motosikletli sürücü hafif yaralandı. Ehliyetsiz sürücü Eren Ş. hastaneye kaldırıldı.

POLİSTEN KAÇARKEN DÜŞEN MOTOSİKLETLİ YARALANDI

Ankara istikametinden Alanyurt yönüne seyreden motosikletli sürücü, Özdilek ışıklı kavşağı katılım yolunda polisin 'dur' ihtarına uymayarak kaçmaya başladı. Kaçış sırasında dengesini kaybeden sürücü motosikletiyle birlikte yere savruldu.

SÜRÜCÜ HAFİF YARALANDI

Yere düşerek hafif şekilde yaralanan sürücü Eren Ş. (21), olay yerine çağrılan sağlık ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından İnegöl Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı. Sürücünün sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.

EHLİYET, MUAYENE VE SİGORTA YOK

Yapılan kontrollerde Eren Ş.'nin motosiklet kullanmak için gerekli olan ehliyete sahip olmadığı belirlendi. Ayrıca kullandığı motosikletin muayene ve sigortasının da bulunmadığı tespit edildi.