Ana Sayfa
Gundem

Recep Altepe İnegölspor Otobüsünü Teslim Edecek

Büyükşehir Belediyesi tarafından İnegölspor’a tahsis edilen otobüs Başkan Recep Altepe’nin de katılacağı törenle İnegölspor’a teslim edilecek.

3 Eylül 2015 - 15:04 Adem Demir 1 dk

Büyükşehir Belediyesi tarafından İnegölspor’a tahsis edilen otobüs Başkan Recep Altepe’nin de katılacağı törenle İnegölspor’a teslim edilecek.

1,5 yıldır İnegöl'ün büyük umutlarla beklediği Büyükşehir yatırımları başladı. MERPA'da ve Beylik Hanı'nda çalışmalar geç kalınmış olsa da başlarken; Büyükşehir Belediyesi'nin verdiği sözden sonra tamamladığı ilk iş otobüs teslimi olacak.

 

Bugün tesislerde Recep Altepe'nin de katılımıyla İnegölspor otobüsü teslim edecek.