Ana Sayfa
Gundem

Saadet Partisi’nden 4 İsim Daha

Melih Şeker, Özkan Sürer ve Mustafa Kara’yı Belediye Meclis Üyesi Adayı olarak açıklayan Saadet Partisi (SP) İlçe Teşkilatı, Cemal Balantekin, Hasan Katırcı, Kenan Alemdar ve Ahmet Zeybek’i de bu kadroya dâhil etti.

20 Ağustos 2025 - 04:00 Adem Demir 7 dk

Melih Şeker, Özkan Sürer ve Mustafa Kara’yı Belediye Meclis Üyesi Adayı olarak açıklayan Saadet Partisi (SP) İlçe Teşkilatı, Cemal Balantekin, Hasan Katırcı, Kenan Alemdar ve Ahmet Zeybek’i de bu kadroya dâhil etti.

Saadet Partisi İlçe Teşkilatı, Belediye Meclis Üyesi Aday tanıtım programının üçüncüsünü gerçekleştirdi. Daha önce 2 kez gerçekleştirilen programlar kapsamında Melih Şeker, Özkan Sürer ve Mustafa Kara’yı aday olarak gösteren Saadet Partisi dün parti binasında gerçekleştirilen programda Cemal Balantekin, Hasan Katırcı, Kenan Alemdar ve Ahmet Zeybek’i de bu kadroya dâhil etti. Programa SP İlçe Başkanı Ertan Sütçü, SP İnegöl Belediye Başkan Adayı Salih Berber, SP İlçe yönetim kurulu üyeleri ve adaylar katıldı.

İŞİN EHLİ EKİPLE ÇALIŞMAYA DEVAM EDİYORUZ

Gerçekleştirilen program esnasında bir konuşma yapan Saadet Partisi İlçe Başkanı Ertan Sütçü, “Belediye Meclis Üyesi Adaylarımızın tanıtım programlarının 3’üncüsünü gerçekleştiriyoruz. Saadet Partisi olarak 4,5 ayı aşkın zamandan beri Belediye Başkan Adayımız, teşkilatımız, ekibimiz ve ilçe halkımız ile beraber çalışıyoruz, gayret gösteriyoruz ve tüm seçmenlerimize ulaşıp İnegöl’ümüzün hak ettiği şekli ile yönetilmesi için azmimizi ortaya koyuyoruz. İlçemizi Belediye Başkanı yönetecek ama bununla beraber Belediye Başkanının etrafında bir belediye meclis üyesi ekibi oluşturulacak. Dolayısı ile bu ekibin temiz, dürüst, başarılı olması ve İnegöl’ün hayrına adımlar atıyor olması önem arz ediyor. İşin ehli bir Belediye Başkan Adayımızı ortaya çıkarttık. Salih Berber Bey ile beraber çalışmalarımızı yürüttüğümüz gibi işin ehli bir ekiple de çalışmalarımıza devam edeceğiz. Cenabı Hakka ne kadar şükretsek az ki bu süreç içerisinde ekip olgumuz ile çok yüksek düzeyde talepler oldu. Birçok güzel isim aramıza katılmak istedi. Bunların içerisinden çok zorlanarak bu isimleri belirlemeye çalışıyoruz ama bundan da mutluluk duyuyoruz. Böyle güzel isimler ekibimizin içerisinde ve onlarla beraber İnegöl’ümüzü en güzel şekilde yönetmek için var olmuş olacağız. Bu güzel ekibin seçkin isimlerinden 4 arkadaşımızı sizlerle paylaşacağız. Bunlardan bir tanesi Van Muradiye doğumlu fakat 41 yıldır İnegöl’de ikamet ediyor. Mobilya sektörünün öncü firmalarından Allegro firmasının yönetim kurulu başkanı, İMOS yönetim kurulu üyesi. İlçemizin başarılı ve sevilen yüzü, milli ve manevi değerlerde kararlı duruşu ile bizlere örnek olan bir isim. Gayreti, azmi, takipçiliği ve yöneticilik kimliği ile ekibimize güç katacak SP Belediye Meclis Üyesi Adayımız Cemal Balantekin’dir. Hayırlı uğurlu olsun. Diğer çok değerli ismimiz, kendisi Bayburt doğumlu. O da 15 yılı aşkın zamandır İnegöl’de ikamet ediyor. Mobilya sektörünün değerli isimlerinden Zeybek Mobilya’nın sahibi aynı zamanda Sefertası Yardım Derneğimizin yönetim kurulu üyeliğini gerçekleştirdi. Yine Anadolu Gençlik Derneği yönetim kurulu üyeliğini yaptı. Bu görevleri icra etti, başarılı, mücadeleci, kararlı yapısı ile genç, dinamik ve yöneticilik kimliği ile SP Belediye Meclis Üyesi Adayımız Ahmet Zeybek’tir. Diğer değerli ismimiz, kendisi Trabzon Araklı doğumlu. Hafızlık eğitimini Trabzon’da tamamladı. 30 yılı aşkın zamandır İnegöl’de ikamet ediyor. İlçemizin en önemli yardım derneklerinden Sefertası Derneğimizin kurucu başkanı, milli ve manevi değerleri esas alan Anadolu Gençlik Derneği ilçe başkanı. Yaptığı çalışmalar ile gençlerimizin ahlak ve maneviyatının gelişmesinde öncülük yapan, bilgisi, dinamik yapısı ve yöneticilik kimliği ile ekibimize güç katacak SP Belediye Meclis Üyesi Adayımız Kenan Alemdar’dır.  Diğer değerli ismimiz, kendisi Erzurum İspir doğumlu. 27 yıldır İnegöl’de ikamet etmekte. Rize Güneysu’da hafızlık görevini tamamladı. İlahiyat yüksekokul mezunu. Alanyurt Üçevler ve Çavuşköy’de imamlık görevlerinde bulundu. Anadolu Gençlik Derneği’nin çeşitli kademelerinde görev yaptı ve aynı zamanda 6 yıl Anadolu Gençlik Derneği ilçe başkanlığı görevini yürüttü. Aynı zamanda mobilya sektöründe LAL Koltuk firmasının yönetim kurulu başkanı. İşadamı, yönetici ve eğitimci unvanlarına sahip aynı zamanda disiplinli, planlı ve programlı çalışmaları ile ekibimize güç, kuvvet katacak değerli ismimiz SP Belediye Meclis Üyesi Adayımız Hasan Katırcı’dır. İnşallah bu 4 ismimiz ve daha önce açıklamış olduğumuz işadamımız Melih Şeker, inşaat sektörümüzden Mustafa Kara ve inşaat mühendisimiz Özkan Sürer kardeşimiz ilçe halkımıza hayırlı uğurlu olsun” dedi.

SAADET PARTİSİ İÇİN BU ŞEHRİ EMİNLER SEÇİMİDİR

Kendisini bu vazifeye layık gören SP İlçe Başkanı Ertan Sütçü’ye, SP Belediye Başkan Adayı Salih Berber’e ve yönetim kuruluna teşekkür ederek konuşmasına başlayan Celal Balantekin, “Önümüzde yerel seçimler var. Bunlar siyasi partiler açısından 2 ye ayrılıyor. Saadet Partisi için bu şehri eminler seçimi. Diğer partiler için ise Belediye Başkanlığı seçimidir. Bu ikisinin arasında önemli bir fark var. O da şu, belediye başkanları genellikle şehrin fiziki ve görsel bakımını, yol, cadde, park gibi şeyleri yaparlar. Bunların en iyi örnekleri batıda vardır. Avrupa şehirlerine gidenler bunları çok iyi görmüştür. Onlar insan için yapılmıştır ama içerisindeki insanlar manevi açıdan bir bunalım içerisindedir. Komşuluk bağları bitmiştir, arkadaşlık bağları bitmiştir, insana has değerler yıpranmıştır. Saadet Partisi için ise bu şehri emin seçimidir. Şehrin fiziksel, görsel, imarsan çalışmaları zaten rutin işlerdir. Ama bunun yanında asıl insana ait olan 5 hususun korunması için mücadele eder. Birisi o insanların dininin korunmasıdır, aklının korunmasıdır, malının korunmasıdır, canının korunmasıdır ve neslinin korunmasıdır. Asli olarak Saadet Partisi’nin bütün yaptığı işler bu manada inancımızın temel prensipleri olan bunların üzerine oturur. Bunun için Saadet Partisi’nde olmaktan, bu davanın içerisinde yer almaktan onur duyuyorum” şeklinde konuştu.

MİLLİ GÖRÜŞ BELEDİYELERİ MARKA OLMUŞTUR

Milli görüşü düşüncelerine en yakın olduğu için tercih ettiğini belirten Hasan Katırcı, “İnşallah bu göreve layık olmaya çalışacağız. Üzerimize almış olduğumuz bu emaneti hakkı ile yerine getirebilmek için rabbimizden yardım talep ediyoruz. İnşallah alnımızın akı ile bu görevi yerine getireceğiz. İnegöl halkımıza hizmet ederken hakkaniyete uyacağımızı taahhüt ediyoruz. Hizmet etmek için yola çıkmış bulunmaktayız. Rabbim yar ve yardımcımız olsun. İnegöl’de hep birlikte yaşıyoruz. Doğusu ile batısı ile kuzeyi ile güneyi ile hep beraber İnegöl’ümüzü yönetmiş olacağız. Milli görüşçü belediyelerde hizmetler kendilerini ispat etmiş bulunmaktadır. Milli görüş belediyeler de bir marka olmuştur. Bizler de büyüklerimizin yolunda yürümek için inşallah üzerimize düşeni yapacağız. Bu konuda başta Rabbimizden olmak üzere İnegöl halkından bizlere destek olmalarını temenni ediyoruz” diye konuştu.

MÜSLÜMAN İSMİ İLE DEĞİL VASFI İLE DE MÜSLÜMAN OLMALIDIR

Müslüman olarak başlangıcında eğer besmele çekemeyecekleri bir iş varsa o işe kesinlikle girmemeleri gerektiğini belirten Ahmet Zeybek ise, “Müslüman olarak taşıdığımız vasıflar da Müslümanlığa yakışmalı. Müslüman sadece ismi ile değil vasfı ile de Müslüman olmalıdır. Herkesten Allah razı olsun. İnşallah hakkımızda hayırlısı olur” ifadelerini kullandı.

BÜYÜK TÜRKİYE’NİN AYAK SESLERİ İNEGÖL’DEN YÜKSELMEYE BAŞLADI

Bugün hayırlı bir gün yaşadıklarını belirten Kenan Alemdar, “Şahsi olarak bugüne kadar gerek teşkilatımızın gerekse İnegöl halkımızın üzerimize yüklemiş olduğu vazifeyi en güzel şekli ile yerine getirmek için gayret ettik. Umarım bu konu ile ilgili üzerimize düşen vazifeyi hakkı ile yerine getirmişizdir. Bugün de partimiz, teşkilatımız bize meclis üyeliği görevini verdiler. Teşkilatımızın her kademesine teşekkür ediyoruz. Şuna inanıyoruz ki, Türkiye’de şu anda Saadet’in ayak sesleri, yeni bir dünyanın ayak sesleri, yeniden büyük Türkiye’nin ayak sesleri İnegöl’den yükselmeye başlamıştır. İnşallah iyi, doğru, faydalı ve adil bir yönetim ile İnegöl halkımızın hizmetinde olacağız. Rabbim gayretimizi arttırsın” dedi.           

OMUZLARIMIZDA İNEGÖL’ÜN HİZMET YÜKÜNÜ HİSSEDİYORUZ

Güçlerine güç katmak için bir araya geldiklerini belirterek konuşmasına başlayan SP İnegöl Belediye Başkan Adayı Salih Berber ise, “4 Ekim 2013 tarihinden bu yana 4,5 aydır sahada çalışıyoruz. Yeni seçime başlayan arkadaşlarımıza başarılar diliyoruz. Şu anda biz 30 Mart seçim sonucunu değil 31 Mart sabahındaki hizmetlerin başlangıcını planlamaya, düşünmeye başladık. Artık omuzlarımızda İnegöl’ün hizmet yükünü hissediyoruz. Adım adım emin adımlarla zafere doğru ilerliyoruz. Belediye meclis adayı olarak aramıza katılan kardeşlerimiz şehri emin sıfatı ile o kutsal ve ağır yükü omuzlarımıza aldığımız zaman Allah’ın izni ile bu yükün hakkını verebilmek için canla başla çalışacak kardeşlerimizdir. Bundan dolayı Cemal Balantekin, Hasan Katırcı, Kenan Alemdar ve Ahmet Zeybek’e teşekkür ediyorum. Kendilerini tebrik ediyorum. Bu mübarek hizmet kervanına hoş geldiniz, güç verdiniz, kuvvet verdiniz. İnegöl halkımıza da hizmetin gerçek sahiplerinin milli görüş kadrolarının işi el koyduğunu, artık zaferin sadece ilan edilmesi için hizmetin başlangıcının ilan edilmesi için sadece zamanın beklendiğini ifade etmek istiyoruz. Geliyoruz. Üzülen anneler üzüntülerini bir tarafa koysunlar. İnşallah üzüntülerini gidereceğiz. Sıkılan insanlarımız, sıkıntıları ile ilgili bir duraklama yapsınlar, bu güzel kadrolarla dertlerine çözüm bulacağız. İnegöl’ün caddesini, sokağını düzenlerken, israfa ve harcamaya, savurganlığa dur derken, diğer taraftan da insanımızın insani değerlerle buluşması, bunalımdan sıkıntıdan çıkması içinde, çalışacağız” açıklamalarında bulundu.