Ana Sayfa
Gundem

Samet Aybaba İnegölspor’u İzledi

İnegölspor ile Aydınspor arasında oynanan ve Bordo Beyazlıların 3-0 kazandığı müsabakayı Eskişehirspor Teknik Direktörü Samet Aybaba da izledi.

23 Mart 2016 - 16:50 Adem Demir 1 dk

İnegölspor ile Aydınspor arasında oynanan ve Bordo Beyazlıların 3-0 kazandığı müsabakayı Eskişehirspor Teknik Direktörü Samet Aybaba da izledi.

İnegölspor ile Aydınspor arasında oynanan ve Bordo Beyazlıların 3-0 kazandığı müsabakayı Eskişehirspor Teknik Direktörü Samet Aybaba da izledi. İnegölspor'un bugün sahasında Aydınspor ile oynadığı karşılaşmayı Eskişehirspor'un teknik direktörü Samet Aybaba da izledi. Aybaba'nın futbolcu izlemek için İnegöl'e geldiği tahmin ediliyor.