Ana Sayfa
Gundem

Sezon Başladı Ama... Cerrah Parkını Pislik Götürüyor!...

Geçtiğimiz pazar günü, inegöl'ün birkaç mesire yerinden biri olan cerrah dinlenme parkına gidenler ise hüsrana uğradılar

5 May 2009 - 12:38 Adem Demir 1 dk

Geçtiğimiz pazar günü, inegöl'ün birkaç mesire yerinden biri olan cerrah dinlenme parkına gidenler ise hüsrana uğradılar

 Havaların ısınmasıyla birlikte, kış aylarında hafta sonlarını da evlerinde geçirmek zorunda kalan vatandaşlar, geçtiğimiz Pazar günü kendilerini dışarıya attılar. Yaşlı genç, kadın erkek, çoluk çocuk çok sayıda vatandaşlar parkları, bahçeleri doldurup kendilerini çimlerin üzerine attılar. Geçtiğimiz Pazar günü, İnegöl’ün birkaç mesire yerinden biri olan Cerrah Dinlenme Parkına gidenler ise hüsrana uğradılar. Cerrah Dinlenme Parkının her yerinde çöp yığınlarının bulunduğunu, sezon başlamasına rağmen hiçbir temizlik çalışması yapılmadığını bildiren vatandaşlar, İnegöl’e yakın olduğu için Cerrah Dinlenme Parkını tercih ettiklerini, ancak gördükleri manzara karşısında adeta şok olduklarını söylediler. Şimdiye kadar bu parkı böylesine pislik içerisinde hiç görmediklerini ileri süren vatandaşlar, “Havayı güzel bularak Cerrah Parkına güzel bir gün geçirmek, eğlenip dinlenmek için gittik. Ama bu güzelim parkı bu halde göreceğimiz aklımızın ucundan bile geçmedi. Oturacak yer bulmakta güçlük çektik” diyerek şikayetlerini dile getirdiler. Vatandaşlar, özelliklede park içerisindeki umumi tuvaletlerin girilecek halde olmadığını da kaydederek, Cerrah Parkının içler acısı durumu karşısında büyük üzüntü duyduklarını söylediler. Vatandaşlar, Cerrah Belediye yetkililerinden parkın biran önce temizlenip, önümüzdeki Pazar gününe kadar hizmete hazır hale getirilmesini istediler.