SİMİT, AYRANLA 'YOLA DEVAM'
İNEGÖLSPORLU FUTBOLCULAR 3 GÜNLÜK İZNİN ARDINDAN AYRAN VE SİMİTLE BUGÜN 'DURMAK YOK, YOLA DEVAM' DEDİ
İNEGÖLSPORLU FUTBOLCULAR 3 GÜNLÜK İZNİN ARDINDAN AYRAN VE SİMİTLE BUGÜN 'DURMAK YOK, YOLA DEVAM' DEDİ
AKSARAY MAÇI SONRASI VERİLEN 3 GÜNLÜKİZNİN ARDINDAN TOPLANAN İNEGÖLSPOR’DA
ÇALIŞMALAR BUGÜN BAŞLADI.
TEKNİK DİREKTÖR METİN ŞAHİN ZOR GÜNLERE
RAĞMEN HEDEFE ULAŞACAKLARINI SÖYLERKEN
KULÜP MÜDÜRÜ FİKRET AYGÜN İSE KENDİLERİNE
YARDIMCI OLAN ESNAFA TEŞEKKÜR ETTİ.