Söz Sizde
Söz Sizde köşemizde Sizlerden gelen mailleri yayınlamaya devam ediyoruz
Söz Sizde köşemizde Sizlerden gelen mailleri yayınlamaya devam ediyoruz
Söz Sizde Köşemizde Mehmet Aydın'ın Kent Kart Ücretleri ve Şehiriçi ulaşımda kullanılan otobüslerin rahatsızlıklarından bahsediyor.
Kent kart olayında başından beri tüketici mağdur bırakılıyor bu konuda alınan kararlarda 5 tl karşılığında halka zorla kart satıldı neden zorla derseniz bir kart sistemi çıkarıyor sanız yani abone misali bu kartın halkı mağdur ve zorda bırakmaması adına alternatif tek kullanımlık kartlar sunmalıydı.....
YAZININ TAMAMINI OKUMAK İÇİN TIKLAYIN