Talihsiz işçi gözünü hastanede açtı
Bursa İnegöl’deki maden suyu fabrikasında meydana gelen iş kazasında, 21 yaşındaki işçi 1,5 metre yükseklikten düşerek yaralandı. Olayla ilgili inceleme başlatıldı.
Bursa İnegöl’deki maden suyu fabrikasında meydana gelen iş kazasında, 21 yaşındaki işçi 1,5 metre yükseklikten düşerek yaralandı. Olayla ilgili inceleme başlatıldı.
BURSA'DA MADEN SUYU FABRİKASINDA İŞ KAZASI: 1 İŞÇİ YARALANDIBursa'nın İnegöl ilçesinde bulunan bir maden suyu fabrikasında meydana gelen iş kazasında, 21 yaşındaki bir işçi yaralandı. Kazanın ardından olay yerine sevk edilen sağlık ekipleri, yaralı işçiye ilk müdahaleyi yaptı.
İŞÇİ YÜKSEKLİKTEN DÜŞTÜEdinilen bilgilere göre, olay Kurşunlu Mahallesi'nde bulunan maden suyu fabrikasında saat 14:00 sıralarında yaşandı. Fabrikada çalışan Semih A. (21), hareket halindeki portifin ön taşıyıcıları üzerinde çalışırken dengesini kaybetti. Düşme sonucu yaklaşık 1,5 metre yükseklikten yere çakılan işçi, hafif şekilde yaralandı.
İLK MÜDAHALE YAPILDIİhbar üzerine olay yerine sevk edilen 112 Acil Servis ekipleri, yaralı işçiye müdahale etti. Yapılan ilk müdahalenin ardından Semih A., İnegöl Devlet Hastanesi’ne kaldırılarak tedavi altına alındı.
JANDARMA İNCELEME BAŞLATTIKazanın ardından İnegöl Jandarma ekipleri olayla ilgili inceleme başlattı. Kazanın nedenine dair yapılacak araştırmaların ardından gerekli adımlar atılacak.