Ana Sayfa
Gundem

Türk Telekom sezonu açtı..

Beko Basketbol Ligi ekiplerinden Türk Telekom, 2011-2012 sezonunun açılışını yaptı.

22 Ağustos 2011 - 21:31 Adem Demir 1 dk

Beko Basketbol Ligi ekiplerinden Türk Telekom, 2011-2012 sezonunun açılışını yaptı.