Ana Sayfa
Gundem

Türkiye Cezayiri rahat geçti

ürkiye, Dünya Kadınlar Grand Prixsi elemelerindeki ilk maçında Cezayiri 3-0 mağlup etti.

20 Ağustos 2025 - 01:57 Adem Demir 1 dk

ürkiye, Dünya Kadınlar Grand Prixsi elemelerindeki ilk maçında Cezayiri 3-0 mağlup etti.

 Uluslararası Voleybol Federasyonları Birliği (FIVB) tarafından düzenlenen Dünya Kadınlar Grand Prixsinde C Grubu elemeleri Ankarada başladı.

Türkiye, gruptaki ilk maçında Cezayiri 3-0 yendi. İtalyan antrenör Massimo Barbolini yönetimindeki A Milli Takım, zayıf rakibi karşısında galibiyet almakta zorlanmadı. A Milliler, baştan sona üstün götürdükleri maçta teknik molaları, ilk sette 8-2 ve 16-6, ikinci sette 8-3 ve 16-11, üçüncü sette ise 8-5 ve 16-9 önde tamamladı.

Karşılaşmadan 3-0 galip ayrılan ay yıldızlı ekip, elemelere iyi bir başlangıç yapmış oldu.

C Grubunda günün ikinci maçı Tayland ile Japonya arasında saat 17.00de, yine TVF Başkent Salonunda yapılacak.

Türkiye, gruptaki 2. maçında yarın 17.00de Tayland ile karşılaşacak.