Ana Sayfa
Gundem

Umarım SMMM Müstakil Bir Oda Olur

Serbest Muhasebeci, Mali Müşavirler Odası İnegöl Temsilciğinin geçtiğimiz ay yapılan seçimlerinde göreve gelen yeni yönetim kurulu üyeleri Başkan Aktaş’ı ziyaret etti

7 Aralık 2010 - 00:59 Adem Demir 1 dk

Serbest Muhasebeci, Mali Müşavirler Odası İnegöl Temsilciğinin geçtiğimiz ay yapılan seçimlerinde göreve gelen yeni yönetim kurulu üyeleri Başkan Aktaş’ı ziyaret etti

180 üyeye sahip olan ve geçtiğimiz günlerde yeni yönetimini seçen Serbest Muhasebeci Mali Müşavirler Odası İnegöl Temsilciğinin yönetim kurulu üyeleri Başkan Aktaş’ı makamında ziyaret etti. Ziyarette açıklamalarda bulunan ve aynı zamanda Mali Müşavir olan Belediye Başkanı Aktaş, Serbest Muhasebeci, Mali Müşavirler Odası İnegöl Temsilciğinin yeni yönetiminin ziyaretlerinden dolayı mutlu olduğunu belirterek “10 gün önce oda seçimlerimiz gerçekleştirildi. Şu an burada misafir olan yeni yönetim kurulu üyelerimize başarılar diliyorum. İnanıyorum el birliği ile mesleğin standartlarının yükseltilmesi, İnegöl’deki meslek mensuplarının işlerini kolaylaştırıcı, önlerini açıcı çalışmalara imza atacaklardır. Şahsım ve Belediye olarak vereceğimiz destek olursa her zaman yanlarında oluruz. 250 üyeyi geçmeleri durumunda müstakil bir oda olmamız söz konusu. Temennimiz odur ki bunu da yakalarız. Müstakil bir oda olunduğunda müstakil bir binanın da başlayacağı demektir. İnşallah o noktaya gelindiğinde gerekeni yapacağımızı ifade etmek istiyorum. “ dedi. SMMM İnegöl Temsilcisi Mustafa Tarım ise “27 Kasım 2010 tarihinde yapılan İnegöl Serbest Muhasebeci, Mali Müşavirler Odası Temsilciğine seçilen yönetim kurulu ve arkadaşlarımız olarak bu iş yoğunluğunda bize zaman ayırıp bizleri kabul eden Belediye Başkanımıza teşekkür ediyorum. Yeni yönetimimiz odamız ve meslektaşlarımız için umarım hayırlı olur.” İfadelerini kullandı.