Ana Sayfa
Gundem

Urgun:Akhisarlılarda Saadet Diyor

Seçim İrtibat Bürosu yağmura ve soğuğa rağmen coşku dolu bir kalabalıkla açıldı

23 Mart 2009 - 10:35 Adem Demir 1 dk

Seçim İrtibat Bürosu yağmura ve soğuğa rağmen coşku dolu bir kalabalıkla açıldı

SAADET PARTİSİ AKHİSAR MAHALLESİNDE İKİNCİ SEÇİM İRTİBAT BÜROSUNU

YOĞUN BİR KATILIMLA AÇTI.YAĞAN YAĞMURA RAĞMEN BAYANLAR BAŞTA OLMAK

ÜZERE AKHİSAR MAHALLESİ SAKİNLERİ PROGRAMA YOĞÜUN İLGİ

GÖSTERDİ.KÜRSÜYE KONUŞMACILAR ÇIKTIĞI ANDAN BERİ  AKHİSAR MAHALLESİ

SAKİNLERİ KONUŞMALARI SIK SIK SLOGANLAR ATARAK VE ALKIŞLAYARAK

KESTİLER.

saadet partisi akhisar mahallesindeki ikinci seçim irtibat bürosunu

yağmura rağmen çok yüksek bir katılımla açtı.programa bayanları

ilgisi yoğun olurken başkan adayı zeki anıl gülşen, açılışın

yapılacağı bölgeye geldiği andan itibaren yoğun bir ilgiyle

karşılaştı


program seçim irtibat bürosunun açılışı ile başladı.daha sonra

konuşan saadet partisi ilçe başkanı bahri urgun akhisar

mahallesindeki açılışa gerçekleşen yoğun katılanım halkın kararını

verdiğinin göstergesi olduğunu söyledi.


belediye başkan adayı zeki anıl gülşen havai fişek gösterileri

eşliğinde sahneye davet edilirken gülşenin kürsüye çıktığı anda

başlayan tezahüratlar partiye olan desteğin göstergesi oldu.

Gülşen yaptığı konuşmada akhisar halkının gösterdiği bu ilgi ile

kararını saadet partisi yönünde verdiğinin anlaşıldığını belirtti.

daha sonra konuşan belediye meclis üyesi adayı erdem aydın akhisar

mahallesi için yapılacak olan çalışmaları sinevizyon gösterisi

eşliğinde yaptı.

akhisar mahallesindeki programın ardından huzur mahallesine geçen

başkan adayı gülşen ve ekibi burada vatandaşlarla bir araya geldi.