Ana Sayfa
Gundem

Uyuşturucu Kullanan Genç Ölümün Pençesinde

İnegöl’de uyuşturucu kullanan bir genç, hastanelik oldu.

29 Ağustos 2015 - 15:15 Adem Demir 1 dk

İnegöl’de uyuşturucu kullanan bir genç, hastanelik oldu.

Edinilen bilgiye göre, İnegöl’de uyuşturucu madde kullanan K.D. isimli bir genç, 112 ekipleri tarafından Devlet Hastanesine kaldırıldı.  Durumu ağır olan genç hemen restitüsyon bölümüne kaldırıldı. Bilinci kapalı olan gencin durumunun ağır olduğu ve hayati tehlikesinin olduğu bilgisine ulaşıldı.

Öte yandan yaşanan olay ile alakalı soruşturmanın sürdüğü öğrenildi.