Ana Sayfa
Gundem

UZMANLARDAN İFTAR YEMEĞİ

ENVER İNEGÖL KÖFTECİSİNDE VERİLEN YEMEĞE UZMAN DOKTORLAR POLİKLİNİK SAHİPLERİ, DOKTORLAR İLE POLİKLİNİKTE ÇALIŞAN HEMŞİRE VE HİZMETLİLER KATILDI

15 Eylül 2008 - 14:31 Adem Demir 1 dk

ENVER İNEGÖL KÖFTECİSİNDE VERİLEN YEMEĞE UZMAN DOKTORLAR POLİKLİNİK SAHİPLERİ, DOKTORLAR İLE POLİKLİNİKTE ÇALIŞAN HEMŞİRE VE HİZMETLİLER KATILDI

İNEGÖL’DE SAĞLIK SEKTÖRÜNDE FAALİYET GÖSTEREN ve bu yıl uzmanlar tıp merkezi olarak’da hizmet veren  UZMAN DOKTORLAR POLİKLİNİĞİ  DOKTORları VE ÇALIŞANLARInı bu yıl 6.’sı  DÜZENLENEN İFTAR YEMEĞİNDE BİR ARAYA GELDİLER.

ENVER İNEGÖL KÖFTECİSİNDE VERİLEN YEMEĞE UZMAN DOKTORLAR POLİKLİNİK SAHİPLERİ, DOKTORLAR İLE POLİKLİNİKTE ÇALIŞAN HEMŞİRE VE HİZMETLİLER KATILDI.

YEMEK ESNASINDA KONUŞAN UZMAN DOKTORLAR POLİKLİNİğinin ORTAKLARINDAN DÂHİLİYE UZMANI DR ADALET AKDEMİR BİRLİK BERABERLİK AMACIYLA VERİLEN İFTAR YEMEĞİNİ katılan herkese teşşekkür ettiğini söyledi.

uzmanlar tıp merkezinin bünyesinde göre alan doktorlar ise böyle bir kurumda çalıştıkları için mutlu oldaklarını, inegöl halkına en iyi şekilde hizmet vereceklerini belirtiler.