Ana Sayfa
Gundem

Vali Karaloğlu İnegölspor Maçını İzledi

Bursa Valisi Münir Karaloğlu bugün oynanan İnegölspor Altay maçını protokolden izledi.

20 Ağustos 2025 - 06:47 Adem Demir 1 dk

Bursa Valisi Münir Karaloğlu bugün oynanan İnegölspor Altay maçını protokolden izledi.

İnegölspor’un iyi oynadığı ve şanssız bir şekilde yediği gol sonrası Altay’a 2 puan ettiği maç sonrası basın mensuplarının sorularını cevaplandıran Bursa valisi Münir Karaloğlu “İnegölspor bugün iyi oynamaya çalıştı, çok pozisyon harcadı. Maçı koparabilirdi futbol bu işte, siz kaçırabilirsiniz birileri de gelir gol atar. Ben İnegölspor’un iyi yolda olduğunu düşünüyorum. Sonuç fena bir sonuç değil İnegölspor’u tebrik ediyorum.  Milletvekiliden, yöneticisinden, belediye başkanına kadar herkesi tebrik ediyorum. İnegölspor’dan iyi sonuçlar bekliyorum. Bugün Bursa takımlarının beraberlik haftası Bursaspor’da son dakikada yediği golle berabere kaldı.  Futbol böyle bir şey inşallah önümüzdeki haftalarda iyi sonuçlar alır takımlarımız diye temenni ediyorum.” dedi