Ana Sayfa
Gundem

Valilik Havai Fişeği Yasakladı

Bursa Valiliği, maytap, havai fişek gibi patlayıcıların kullanılmasını yasakladı.

9 Eylül 2015 - 11:56 Adem Demir 1 dk

Bursa Valiliği, maytap, havai fişek gibi patlayıcıların kullanılmasını yasakladı.

Valilikten yapılan aııklamada, “8.9.2015 tarih ve 71 Sayılı İl Mahalli Çevre Kurulu kararı ile ilimiz genelinde patlayıcı, maytap, havai fişek, işaret fişeği, gÜk yıldızı vb. adlarla bilinen piroteknik malzemeleri kullanmak, ateşlemek gibi benzeri faaliyetlerin yapılması ikinci bir İl Mahalli Çevre Kurulu kararına kadar durdurulmuş olup; belirtilen hususlara uymayanlar hakkında mer’i mevzuat kapsamında işlem yapılacaktır" denildi.

Daha önce de Van Valiliği'nce kentte her türlü havai fişek gösterisinin, satışının ve bulundurulması yasaklanmıştı.