Ana Sayfa
Gundem

Vasat Futbol ve Mağlubiyet..!

İNEGÖLSPOR SEZONUN İLK MAÇINDA ANKARA'DA PURSAKLAR KARŞISINDA 1-0 MAĞLUP AYRILDI VE LİGE PUANSIZ BAŞLADI

8 Eylül 2008 - 16:23 Adem Demir 1 dk

İNEGÖLSPOR SEZONUN İLK MAÇINDA ANKARA'DA PURSAKLAR KARŞISINDA 1-0 MAĞLUP AYRILDI VE LİGE PUANSIZ BAŞLADI

3.LİGDE 2008–2009 FUTBOL SEZONU BAŞLADI. İNEGÖLSPOR SEZONUN İLK MAÇINDA ANKARA DEPLASMANINDA LİGİN YENİ TAKIMI PURSAKLAR İLE KARŞILAŞTI. SON DERECE KÖTÜ BİR OYUN ORTAYA KOYAN BORDO BEYAZLILAR SAHADAN 1–0 MAĞLUP AYRILIRKEN TEKNİK DİREKTÖR SEDAT ÖZBAĞ PUANI HAK EDECEK FUTBOL OYNAMADIKLARINI SÖYLEDİ.

İNEGÖLSPOR SEZONUN İLK MAÇINDA ANKARA’DA PURSAKLAR KARŞISINDA 1-0 MAĞLUP AYRILDI. VE LİGE PUANSIZ BAŞLADI.

MAÇ SONU AÇIKLAMA YAPAN BASIN SÖZCÜSÜ SALİM KAPLAN BU MAĞLUBİYETİ TAVŞANLI KARŞISINDA TELAFİ EDECEKLERİNİ SÖYLERKEN TEKNİK DİREKTÖR SEDAT ÖZBAĞ İSE KÖTÜ BİR FUTBOL OYNADIKLARINI İFADE ETTİ.