Ana Sayfa
Gundem

Vatandaşın Haklı İsyanı; Zehir Solutuyorlar

Haber Hattımıza ulaşan bir okurumuz bir mobilyacının yaktığı atıkların fotoğrafını çekerek haklı isyanını aktardı.

30 Mart 2016 - 23:02 Adem Demir 1 dk

Haber Hattımıza ulaşan bir okurumuz bir mobilyacının yaktığı atıkların fotoğrafını çekerek haklı isyanını aktardı.

Fotoğrafın çekildiği tarih ile birlikte bize ulaştıran duyarlı okurumuz, bir mobilyacının yaktığı atıkların havayı kirletmesine isyan etti. Mobilyacıların yaktığı atıklar nedeniyle zehir soluduğunu söyleyen okurumuz, havayı kirletmeye kimsenin hakkı olmadığını söyledi.

Hatırlanacağı üzere İnegöl Belediyesi atık yakan işletmelere ağır cezalar uygulanacağını açıklamıştı. Ancak İnegöl Belediyesi’nin bu uyarısının bazı mobilyacılar tarafından henüz ciddiye alınmadığı görülüyor.

Sizde haber değeri taşıdığını düşündüğünüz konuları haber@inegolonline.com adresimize mail atarak yada facebook hesabımızdan bize ulaşarak bildirebilirsiniz.