Ana Sayfa
Gundem

VE STAD İNEGÖLSPOR' UN..!

İnegöl belediyesi ilçe stadını bugün resmen inegölspor yönetimine devretti.

12 Eylül 2008 - 17:14 Adem Demir 1 dk

İnegöl belediyesi ilçe stadını bugün resmen inegölspor yönetimine devretti.

İnegöl belediyesi ilçe stadını bugün resmen inegölspor yönetimine devretti. 1 ytl gibi sembolik bir rakamla gerçekleşen devir töreninde konuşan kulüp başkanı Abdullah ezim stadın kendilerine geçmesiyle birlikte gelir anlamında da kulübe katkı sağlanacağını dile getirdi.

 İlçe stadı bugün İnegöl belediyesi tarafından inegölspor kulübüne bugün devredildi. Belediye başkan yardımcısı Yusuf şen stadın devir şartlarıyla ilgili bilgiler verirken inegölspor kulüp başkanı Abdullah ezim’de stadın kendilerine geçmesiyle birlikte kulübe gelir anlamında katkı sağlanacağını ifade etti. .

Daha sonra devir teslim programı ile ilçe stadı resmen inegölspor yönetimine geçti.