Ana Sayfa
Gundem

Yavuz Uğurdağ Bursa'ya sevk edildi

İTSO Başkanı Yavuz Uğurdağ, göğüs ağrısı nedeniyle İnegöl Devlet Hastanesi’ne başvurdu, ardından Bursa’daki hastaneye sevk edildi.

20 May 2025 - 12:55 Adem Demir 1 dk

İTSO Başkanı Yavuz Uğurdağ, göğüs ağrısı nedeniyle İnegöl Devlet Hastanesi’ne başvurdu, ardından Bursa’daki hastaneye sevk edildi.

İnegöl Ticaret ve Sanayi Odası (İTSO) Başkanı Yavuz Uğurdağ, sabah saatlerinde göğüs ağrısı şikayetiyle hastaneye başvurdu. İnegöl Devlet Hastanesi’ne gelen Uğurdağ’a burada ilk müdahale yapıldı.

İLK MÜDAHALE İNEGÖL DEVLET HASTANESİ'NDE YAPILDI

Göğüs bölgesindeki ağrı nedeniyle hastaneye başvuran Uğurdağ’a, acil serviste doktorlar tarafından gerekli kontroller yapıldı. 

DURUMU İYİ ANYİYO OLACAK

Uğurdağ, İnegöl Devlet Hastanesi'ndeki müdahalenin ardından ambulansla Bursa’ya sevk edildi. Uğurdağ'ın sağlık durumun iyi olduğu anjiyo olacağı öğrenildi.