Ana Sayfa
Gundem

Yeni Müdür Atandı..!

Orman genel müdürlüğü tarafından geçtiğimiz aylarda düzenlenen meslekte yükselme sınavını başarıyla geçen ve inegöl orman işletme müdürü olarak ataması gerçekleşen tavşanlı orman işletme müdür yardımcısı göksel gökçayır, görevine başladı.

2 Eylül 2008 - 13:09 Adem Demir 1 dk

Orman genel müdürlüğü tarafından geçtiğimiz aylarda düzenlenen meslekte yükselme sınavını başarıyla geçen ve inegöl orman işletme müdürü olarak ataması gerçekleşen tavşanlı orman işletme müdür yardımcısı göksel gökçayır, görevine başladı.

ORMAN GENEL MÜDÜRLÜĞÜ TARAFINDAN GEÇTİĞİMİZ AYLARDA DÜZENLENEN MESLEKTE YÜKSELME SINAVINI BAŞARIYLA GEÇEN VE İNEGÖL ORMAN İŞLETME MÜDÜRÜ OLARAK ATAMASI GERÇEKLEŞEN TAVŞANLI ORMAN İŞLETME MÜDÜR YARDIMCISI GÖKSEL GÖKÇAYIR, GÖREVİNE BAŞLADI.

ORMAN GENEL MÜDÜRLÜĞÜ TARAFINDAN GEÇTİĞİMİZ AYLARDA DÜZENLENEN MESLEKTE YÜKSELME SINAVINI BAŞARIYLA GEÇEN VE İNEGÖL ORMAN İŞLETME MÜDÜRÜ OLARAK ATAMASI GERÇEKLEŞEN TAVŞANLI ORMAN İŞLETME MÜDÜR YARDIMCISI GÖKSEL GÖKÇAYIR, GÖREVİNE BAŞLADI.

17 YILDIR MESLEK İÇERİSİNDE OLDUĞUNU VE YAKLAŞIK 1,5 YILDIR DA TAVŞANLI ORMAN İŞLETME MÜDÜR YARDIMCILIĞI GÖREVİNİ SÜRDÜRDÜĞÜNÜ BELİRTEN GÖKÇAYIR, ÖNCEKİ MÜDÜR HAKKI GEDİK’İN BURSA’YA ATANMASININ ARDINDAN GÖREVİNE BAŞLADIĞINI SÖYLEDİ.