Yeni Müdürlere Hoş geldin Ziyareti
İnegöl Ziraat Odası Başkanı Sezai Çelik, İnegölde yeni başlayan iki kurumun müdürünü ziyaret etti.
İnegöl Ziraat Odası Başkanı Sezai Çelik, İnegölde yeni başlayan iki kurumun müdürünü ziyaret etti.
İnegöl Ziraat Odası Yönetim Kurulu Başkanı Sezai Çelik, Meclis Başkanı ve oda yöneticileri ile birlikte ilçemizde kısa bir süre önce göreve başlayan İnegöl SGK (Sosyal Güvenlik Kurumu) Müdiresi Fatma Tekin’i ziyaret edip kendisine yeni görevinde başarılar diledi. Ziyaretle ilgili bilgi veren Sezai Çelik, “Karşılıklı bilgi alışverişinde bulunduk. Odamıza kayıtlı 10 bin tarım Bağ-Kur’lu çiftçi ve üyelerimizle alakalı bize düşen görevlerde yanlarında olacağımızı bildirdik” dedi.
Ziraat Odası Başkanı Sezai Çelik, beraberindeki Meclis Başkanı ve yöneticilerle birlikte daha sonra yine İnegöl’de kısa bir süre önce göreve başlayan İnegöl UEDAŞ Müdürü Hasan Ali Yürük'ü makamında ziyaret edip kendisine yeni görevinde başarılar diledi.