Ana Sayfa
Gundem

Yıkım yapılırken esnaf mağdur ediliyor

Yıkım çalışmaları sırasında herhangi bir güvenlik önlemi alınmadığını söyleyen esnaflar, bu duruma tepki gösterdi. İshakpaşa cami tuvaletleri, yeniden yapılması için yıkım çalışması başlatıldı. Yıkım sırasında 4 işyerinin duvarlarında hasar oluştu. İşyeri işletmecileri, güvenliksiz yapıldığını iddia ettikleri yıkım çalışmasına tepki gösterdi.

27 Temmuz 2021 - 08:54 Adem Demir 1 dk

Yıkım çalışmaları sırasında herhangi bir güvenlik önlemi alınmadığını söyleyen esnaflar, bu duruma tepki gösterdi. İshakpaşa cami tuvaletleri, yeniden yapılması için yıkım çalışması başlatıldı. Yıkım sırasında 4 işyerinin duvarlarında hasar oluştu. İşyeri işletmecileri, güvenliksiz yapıldığını iddia ettikleri yıkım çalışmasına tepki gösterdi.

İşyeri sahibi Erdem Eligür, "Şimdi burada İshak Paşa Camisi tuvaletleri yenileniyor. Yenilenirken doğal olarak bir yıkım yapılıyor. Ama yıkım yapılırken çevrede herhangi bir güvenlik önlemi alınmadı. Çevredeki şeritleri bile zar zor biz çektirdik. Yıkım yapılırken bu bölgede elektrik ve sular da herhangi bir kesinti yapılmadı kablolar ve borular kopartılarak iş yapılmaya devam etti. Yıkım yapılırken yan binadaki binanın duvarlarını da yıktılar.



Yıkım devam ediyor ancak çevreye ciddi anlamda zarar vererek bu yıkım gerçekleştiriliyor. Yıkım yapıldığı esnada bizim internet ve su hatlarımız kopartıldı. İşi yapan arkadaşlara sorunları söylediğimiz zaman daha sonra yapacaklarını söyleyip geçiştiriyorlar. Biz bu yıkım yapılırken karşımızda bir muhatap istiyoruz. Burası çarşının merkezi burada yıkım yapılırken denetim olmasını istiyoruz." dedi.



 

Abdullah Eroğlu ise," Yıkım başladığından beri yaklaşık 3 gündür iş yapamıyoruz. Yıkım esnasında toz olduğu için iş yerlerimizde satış yapamıyoruz. Tarihî bölge olduğu için zar zor taktırdığımız güvenlik kameralarımız kırıldı. Kimseye derdimizi anlatamıyoruz. Zaten esnaf yeni pandemiden çıktı. Biraz daha duyarlı olunmasını istiyoruz." dedi.