Ana Sayfa
Gundem

Yük asansörü koptu; 1’i ağır 2 yaralı

Mobilya Sanayisi’nde meydana gelen kazada asansörün kopması sonucu asansörün içinde 1’, ağır 2 kişi yaralandı.

27 Ağustos 2015 - 12:25 Adem Demir 1 dk

Mobilya Sanayisi’nde meydana gelen kazada asansörün kopması sonucu asansörün içinde 1’, ağır 2 kişi yaralandı.

Kaza Mobilya Sanayi 24. sokak üzerinde bulunan bir fabrikada meydana geldi. Edinilen bilgiye göre yük asansöründe bulunan Selver Karip (54) ve Fikret Teke (49) asansörle üst kata çıktıkları sırada asansör koptu. Şiddetli bir şekilde zemin kata düşen asansörde bulunan 54 yaşındaki Selver Karip ağır yaralanırken, asansörde bulunan Fikret Teke hafif şekilde yaralandı.

DERİN KESİKLER OLUŞTU

Yaralılara ilk müdahaleyi olay yerine gelen 112 acil servis ambulansında görevli sağlık ekipleri yaptı. Ambulansla acil servise kaldırılan yaralılar burada tedavi altına alınırken, kolunda derin kesikler oluşan Selver Karip’in Bursa’ya sevk edileceği öğrenildi.

Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.