Bursa Sivil Toplum Derneğinin (SİVİLAY) verdiği Kente Katkı Ödülleri, Nilüfer Dernekler Yerleşkesinde düzenlenen törenle sahiplerini buldu. Nilüfer Belediyesi tarafından Ürünlü Mahallesinde hayata geçirilen Küçük Ölçekli Kent Bostanlarına bir ödül de SİVİLAYdan geldi. 5 buçuk dönümlük arazide oluşturulan 64 metrekarelik 67 parselden oluşan Nilüfer Belediyesi Küçük Ölçekli Kent Bostanları, 2018 yılı SİVİLAY Kente Katkı Ödülüne lâyık görüldü. Ödül törenine Nilüfer Belediye Başkanı Turgay Erdem, Nilüfer Belediye Başkan Yardımcıları Zafer Yıldız ve Remzi Çınar da katıldı. Başkan Turgay Erdem, 2018 yılı Sivilay Kente Katkı Ödülünü SİVİLAY Başkanı Okan Arasın elinden aldı.
Ödül töreninde konuşan Başkan Turgay Erdem, Geleceğimiz toprakta. Yerel tohumlarla doğru üretim yaparak, geleceğimizi şekillendirebiliriz. Sağlık açısından baktığımızda bugünkü rahatsızlıkların nedenlerini daha iyi anlıyoruz. Nilüfer Belediyesi olarak, atalarımızın tohumlarını geleceğe taşıyarak, ekolojik üretimleri yaygınlaştırarak sürdürme hedefindeyiz şeklinde konuştu.
Kent Bostanları projesini bu dönem içinde daha da geliştirerek sürdürmeyi hedeflediklerini belirten Başkan Turgay Erdem, Kent Bostanları, ana projelerimizin başında geliyor. Mevcut projenin daha büyüklerini, yakın zamanda göreceğiz. Bu ödüle değer görülmek bizim için anlamlı. Bu tür ödüller bize heyecan veriyor. Gelecekle ilgili yapacaklarımıza bir aydınlanma sağlıyor dedi.
Gecede, 2018 yılı SİVİLAY Kente Katkı Ödülüne değer görülen diğer kişi ve kurumlara da ödülleri verildi.
Tüm haberler yüklendi.
Haber yüklenirken bir hata oluştu.





Yorumlar (0)
Görüşlerinizi Paylaşın